Brașov Running Festival – 26 Septembrie

Evently

Simply enter your keyword and we will help you find what you need.

What are you looking for?

Good things happen when you narrow your focus
Welcome to Conference

Write us on info@evently.com

Follow Us

REGULAMENT

REGULAMENT de DESFĂȘURARE al CONCURSULUI INTERNAȚIONAL de ALERGARE pe ȘOSEA  BRAȘOV RUNNING FESTIVAL” 2021

 

PREZENTARE GENERALĂ

„Brașov Running Festival” (BRF 2021), festival al alergării și alergătorilor își propune să așeze Brașovul și România pe harta competițiilor de alergare pe șosea de mare anvergură la nivel internațional.

Ne dorim să prezentăm brașovenilor sportivi de nivel mondial și poveștile lor, rezultate sportive de mare valoare obținute la Brașov, dar și pe numeroșii iubitorii de alergare amatori din țară și străinătate, care întotdeauna au fascinat cu dăruirea lor pentru mișcare și sport, dar și pentru promovarea unui stil de viață sănătos.

 

A.  DATA și LOCUL DESFĂȘURĂRII:

  • 26 Septembrie în Brașov
  • Cartier Coresi – pe un traseu în buclă, cu o lungime a buclei de 3520 m. (vezi hartă traseu)

Traseul de alergare este măsurat și certificat World Athletics, condiție esențială pentru validarea rezultatelor realizate în concurs.

Sosirea va fi comună pentru toate cele trei probe anunțate în concurs, iar Startul se va da din locuri diferite și marcate.

La proba de 10 km – poartă individuală inscripționată cu proba, de unde se va efectua startul.

Suprafața este acoperită cu asfalt, iar traseul este marcat corespunzător, conform normelor internaționale de organizare concursuri de alergare pe șosea.

Se va alerga în sensul invers acelor de ceasornic, în circuit (în funcție de lungimea probei), pe sensul opus deplasării auto.

Traseul de alergare pentru copii este parte din traseul mare pentru alergătorii profesioniști: se va alerga pe strada Zaharia Stancu, folosindu-se ambele sensuri de circulație, sosirea participanților este identică cu sosirea mare pentru atleții profesioniști (vezi hartă traseu).

Zona de pregătire pentru concurs este situată în parcarea de pe partea dreaptă a locului de sosire, ținând cont de sensul de alergare. În același loc se va face și Festivitatea de Premiere.

 

B.  PROBELE de CONCURS:

  • Duminică, 26 septembrie:
  • Copii mici  (2015-2014-2013-2012)     600 m   (3K)   B + F
  • Copii mari  (2011-2010-2009-)           1000 m   (5K)   B + F
  • Seniori open  (2000 +)                     10 000 m  (10K)   B + F

Probele de copii sunt organizate în parteneriat cu Rotary Club Brașov, în cadrul programului ”Promenada Inimilor”.

C.   ÎNSCRIEREA PENTRU CONCURS

Pentru probele din data de 26 septembrie 2021, înscrierile se fac în două etape:

  1. în prima etapă se fac înscrieri doar online până în data de 23 sept. 2021 ora 23:59, pe site-ul competiției (brasovrun.ro), la secțiunea ”Înscrieri”;
  2. în a doua etapă se vor face înscrieri la fața locului în data de 25 sept. între orele 15:00 – 19:00 la secretariatul de concurs din incinta Coresi Mall, de unde se vor ridica kiturile pentru cei înscriși deja online.
  3. Pentru probele de copii se vor face înscrieri la fața locului și duminică, 26 sept. la secretariatul concursului, situat pe strada Camil Petrescu, în parcarea din zona porții de sosire, între orele 08:00 – 09:00. 

D.  VALIDAREA CONCURENȚILOR

 Pentru probele din data de 26 sept. 2021:

  • în data de 25 sept. – sâmbătă, între orele 15:00 – 19:00 se va deschide sesiunea de validări ale alergătorilor înscriși în concurs, indiferent de etapa în care s-au înscris: online sau la fața locului.
  • După această oră nu se vor mai putea valida și nici nu vor putea participa la concurs alți alergători (cu excepția copiilor care se vor putea valida și duminică, 26 sept. la înscriere – vezi ora de înscriere).

 

În cadrul sesiunii de validare, la primirea kitului de concurs, participanții vor semna declarațiile pe proprie răspundere (vezi formularul pe site-ul concursului) cu privire la: starea de sănătate; chestionarul pentru triajul epidemiologic  Covid-19;  asumarea riscului de accident în timpul concursului sau în afara concursului pe perioada de desfășurare a evenimentului sportiv (nesemnarea declarațiilor pe proprie răspundere duce la imposibilitatea validării și neparticiparea la concurs).

Atleții legitimați vor prezenta la validare: dovada legitimării și viza medicală semestrială cu data valabilă la ora concursului.

Dovada legitimării și a vizei medicale se poate face prin: prezentarea fizică a carnetului de legitimare, printr-o poză pe telefon cu informațiile cerute sau printr-o copie printată cu informațiile cerute.

Kitul de concurs cuprinde:

  • tricou Joma personalizat cu logo-ul competiției;
  • săculeț Joma personalizat pentru antrenament;
  • număr de concurs personalizat;
  • chip pentru cronometrare;
  • medalie de participant.

*Sunt disponibile 150 kituri pentru bărbați și 150 kituri pentru femei.

Concurenții care s-au înscris în etapa „la fața locului” vor primi:

  • număr de concurs nepersonalizat;
  • chip pentru cronometrare;
  • restul kitului este opțional și se va oferi în funcție de numărul participanților, în ordinea înscrierilor (primul sosit la înscriere, primul servit).

 

Pentru probele de copii din data de 26 septembrie, „ZIUA COPIILOR – PROMENADA INIMILOR” validarea concurenților se va face în același timp cu înscrierile, după programul afișat la secțiunea înscrieri.

La sesiunea de validare a  copiilor, aceștia vor primi tricou personalizat cu logo-ul competiției și număr de concurs nepersonalizat.

Copiii vor trebui să îmbrace tricourile înainte de start și să alerge cu ele pe tot parcursul probei la care s-au înscris.

La validarea copiilor, părinții sau însoțitorii vor trebui să semneze: declarația pe proprie răspundere cu privire la starea de sănătate a copiilor, chestionarul cu privire la triajul epidemiologic Covid-19 și asumarea riscului de accident în timpul desfășurării evenimentului sportiv.

 

E.  TAXE și CONTRIBUȚII PENTRU CONCURS

Sportivii și participanții care se vor înscrie ONLINE și  vor participa la probele din data de 26 sept. 2021, vor depune suma de 150 lei care reprezintă înscrierea la concurs și primirea kitului pentru concurs (prezentat la secțiunea ”Validarea concurenților”).

Sportivii și participanții care se vor înscrie la fața locului și vor participa la probele din data de 26 sept.2021, vor depune suma de 60 lei care reprezintă doar înscrierea la concurs (vezi secțiunea validare).

Pentru procurarea în mod opțional a kitului de concurs, sportivii și participanții care s-au înscris în etapa de înscriere „la fața locului” vor depune suma de 110 lei/kit (cu respectarea condițiilor descrise la secțiunea ”Validarea concurenților”).

Copiii participanți la probele care se vor desfășura în data de 26 sept. 2021, nu vor depune nicio contribuție pentru participarea la probele înscrise în prezentul Regulament (secțiunea ”Probe de concurs”).

 

F.  PROGRAMUL de CONCURS

 

  • DUMINICĂ, 26 SEPT. 2021 – „CONCURS ELITE”

     h   09:00      apelul concurenților pentru prima probă

     h   09:30      start copii mici – 600 m B +F

     h   10:15       start copii mari – 1000 m B + F

     h   10:30      start concurs nutriție ”Să mâncăm sănătos” (Cine știe, câștigă)

     h   11:15        start seniori OPEN10 000 m (10k) B + F

     h   12:30      Festivitatea de Premiere

     h   13:15      Închiderea concursului

Probele de copii sunt organizate în parteneriat cu Rotary Club Brașov, în cadrul programului ”Promenada Inimilor”.

G.   STARTUL și SOSIREA PARTICIPANȚILOR

  • Apelul sportivilor înainte de fiecare probă se va face în parcarea din dreptul sosirii, pe strada Camil Petrescu, loc destinat pregătirii sportivilor pentru echipare, încălzire, premiere și secretariat al concursului.
  • Apelul se face cu 30 minute înainte de startul fiecărei probe, conform programului din prezentul Regulament.
  • Încălzirea concurenților se poate face pe strada Zaharia Stancu, pe sensul străzii, care nu este destinat alergării de concurs.
  • Pentru startul la probele de copii: 600m + 1000m (vezi harta traseu copii) și seniori 10k (vezi harta traseu seniori) este necesară deplasarea la locul de start, separat pentru fiecare probă în parte. Această deplasare se va face împreună cu arbitrii de probă, după efectuarea apelului.

 

 H.  PREMII:

Organizatorii asigură Premii în bani pentru următoarele categorii și locuri obținute, atât de atleții profesioniști/legitimați, cât și de atleții amatori, care au terminat cursa, astfel:

  • Proba de 10 K (10 000 m) Elite – Open

                            Masculin                               Feminin

Locul 1.                 3500 lei                                  3500 lei

Locul  2.                 3000 lei                                  3000 lei

Locul  3.                 2500 lei                                  2500 lei

Locul  4.                  2000 lei                                  2000 lei

Locul  5.                  1200 lei                                  1200 lei

Locul  6                   800 lei                                      800 lei

IMPORTANT:

  • Valoarea premiilor în bani prezentată în acest Regulament sunt premii Brute (din suma afișată se reține impozitul aferent, corespunzător normelor financiare).
  • Premiile la proba de 10.000 m (10K) se vor achita în termen de maximum 60 zile de la concurs, conform normelor World Athletics, sportivii primind cecuri simbolice cu suma premiată în cadrul ceremoniei de premiere.
  • Primii 3 sportivi clasați și premiați la fiecare categorie (M + F) vor primi si medalii, iar primii 6 sportivi premiați vor primi diplome.

 

PREMII COPII

  • Proba de 1000 m – copii mari (n. 2009-2010-2011 ) M + F

Primii 10 copii (M + F) sosiți conform clasamentului concursului, vor fi premiați cu produse astfel:

  • locul 1 – bicicletă pentru copii;
  • locul 2 – trotinetă pentru copii;
  • locul 3 – skateboard;
  • pentru locurile 4 – 10 se vor oferi premii din categoria: articole sportive (gen: palete tenis de masă, palete badminton, mingi pentru diferite jocuri)

 

  • Proba de 600 m – copii mici (n. 2012-2013-2014- 2015)   M + F

Primii 10 copii (M + F) sosiți conform clasamentului concursului, vor fi premiați cu produse astfel:

  • locul 1 – bicicletă pentru copii;
  • locul 2 – trotinetă pentru copii;
  • locul 3 – skateboard;
  • pentru locurile 4 – 10 se vor oferi premii din categoria: articole sportive (gen: palete tenis de masă, palete badminton, mingi diferite jocuri.

 

Toți copiii premiați (primii 10 sosiți pe fiecare categorie de copii) vor primi medalie de participant și diplomă pentru locul ocupat în concurs.

 

I. FESTIVITATEA DE PREMIERE

Festivitatea de premiere va avea loc conform programului din prezentul Regulament, pe platoul din parcarea situată la intrarea pe strada Zaharia Stancu dinspre strada 13 Decembrie, pe partea dreaptă.

Ordinea premierilor se va face în funcție de startul probelor (vezi Programul de concurs).

 

J. INSTITUȚII PARTENERE:

Primăria Municipiului Brașov

Asociația Județeană de Atletism Brașov

Direcția Județeană Pentru Tineret Brașov

Liceul cu Program Sportiv Brașov

Poliția Municipiului Brașov

Poliția Locală a Municipiului Brașov

Regia Autonomă de Transport Brașov

Serviciul de Ambulanță Brașov

Inspectoratul de Jandarmi Brașov